Thursday, April 11, 2013

Azmi Hatta Nafi Putus Tunang Dengan Elly Mazlein

Elly Mazlein
SHAH ALAM: Pengarah drama Azmi Hatta menafikan pertunangannya dengan aktres Elly Mazlein telah berakhir ekoran hubungan itu dikatakan berantakan.
Azmi, 37, berkata, hubungan mereka masih berjalan seperti biasa dan turut menolak sebarang masalah serius timbul di antara mereka.
"Kami masih bersama dan tiada masalah kritikal yang berlaku dalam hubungan kami," ujarnya ketika ditemui di set penggambaran drama bersiri Epilog Cinta arahannya dekat sini, Rabu.
Elly dan Azmi, 37, telah mengikat tali pertunangan pada 29 Mei pada 2011 dalam satu majlis di Dewan Berjaya, Bukit Kiara Equestrian Resort, dekat sini.
Pasangan yang berkenalan sejak 2009 itu sepatutnya bernikah pada Februari tahun lalu, namun ia masih lagi tertangguh sehingga sekarang.
Dalam pada itu, Azmi berkata, kelewatan mereka melangsungkan perkahwinan adalah disebabkan kesibukan kedua-dua mereka dengan kerjaya masing-masing.
Azmi berkata hubunganya dengan Elly masih berjalan seperti biasa.
Malah katanya, dia tidak mahu menjadi penghalang kepada kerjaya Elly yang sedang berada di tahap selesa sekarang.
"Kami masing-masing sibuk dan Elly ada cita-cita yang perlu dia capai dan tidak mahu menghalang melainkan menyokong.
"Soal bila kami akan bersatu, Insya Allah doakan," ujarnya.
Tambah Azmi, dia juga menyedari tanggungjawab untuk memimpin sebuah keluarga adalah besar dan mahu melengkapkan diri terlebih dahulu.
"Saya mempunyai tanggungjawab besar kepada anak-anak dengan perkahwinan terdahulu dan mahu benar-benar bersedia dengan perkahwinan seterusnya.
"Saya bukan seorang yang sempurna dan masih memperbaiki kelemahan kerana ikatan yang bakal kami bina adalah besar," katanya.
Sementara itu, Azmi berkata, walaupun tidak tertekan dengan khabar angin yang melanda hubungan mereka namun ia sedikit sebanyak telah menimbulkan tanda tanya di kalangan ahli keluarga.
"Saya ada bawa Elly balik ke kampung untuk menjelaskan situasi sebenar dikalangan ahli keluarga terdekat tentang kekeliruan yang berlaku dan semua memahami," jelasnya.
Dalam perkembangan lain, Azmi berkata dia kini sedang sibuk menyiapkan drama Epilog Cinta yang memulakan penggambaran pada pertengahan Mac lalu untuk siaran slot Samarinda di TV3.
Ia dibarisi pelakon seperti Tasha Shilla, Nazim Othman, Raja Ilya, Alif Aziz dan Arash Mohamad.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini:

Post a Comment