Monday, September 27, 2010

Video Suami Kantoi Isteri Buat Seks Dengan Orang Lain!

213 comments:

  1. org kg pun bodo blasah jantan 2 je try blasah betina 2 sama..klu x bertina 2 gedik nk sngt jntan 2 xkn jd..ni blasah jntan je bertina xblsh plk 2 yg lemak sngt..ni pun dok soal jntan je soal bertina bodo 2 sma xingt suami n anak2..bw je dua2 ke blai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya sokong....dyorang x belasah sebab laki 2 takut bini dy lari kt owang len 2..
      2 psal x blsah...PENAKUT...ramai2 berani la belasah...klau aq aq pukl sekali ngan bini2 aq sekal....bru dya tau.. kalau dya x galak x jdi mcm nie lain la klau kena pksa bru bley buat sowg ja...
      nie dua2 suka sama suka ps2 belasah sowg pulak... apa la punya owang

      Delete
    2. memang bodoh org yg dok belasah jantan tu sorang je..yg betina tu awat hampa tak penabuh sampai pengsan sama..jantan tu memang dh mengaku salah n x melawan pun..aku lg geram bila pompuan tu sbut Ya ALLAH yA tuhanku..kalau dia x gatai ikut jantan tu sure x jd camani..bodoh siot punya suami,paklang n org2 yg tukang belasah n tengok sja..bwk je dua2 mangkuk ayun tu ke pengadilan..tu la hukum hudud di pandang sepi..ank melayu minum arak, tunjuk tubuh sesuka hati mcm kt padang merbok tu...sebab pemerintah la smua tu..tanggung la ambik..

      Delete
    3. dasar betina tak tau malu... memalukn kaum je...dh tau ada laki mau nya juga cari laki lain...

      Delete
    4. Dah belasah lepas tu baru nak cakap pasal agama...pasal hukum..pasal Allah.masing2 pakat lepas geram kat org laki tu jer...sedih tengok org yg ambil tindakan tanpa berfikir dulu.kalau kata kurang cerdik nnt marah.tapi tula manusia skrg suka bertindak melulu...bila tengok video ni..buat aku pikir byk kali..kenapa..kenapa..kenapa..

      Delete
    5. betul2... sama-sama kena belasah baru padan muka!!!! dah kena baru ingat tuhan...sebelum tu????

      Delete
    6. gila dorang ni, yng si betina tu pun satu, mcm tak insaf je, ptt pegang kaki laki dia tu mintak ampun, yang laki dia pun satu, pasai apa dok belasah jantan tu, awat hang tak belasah bini hang yang gatai tu, hang tu yng tak tau jaga bini kot

      Delete
  2. pada i semua tu sama jee..either suami, isteri, bf isteri, org keliling tu. Hanya tuhan saja yg boleh nampak siapa yg berbuat salah dan telah berbuat salah..

    Semoga I, keluarga, sanak saudara, umat islam satu dunia sentiasa dlm ilmiah dan kesedaran ajaran agamamu. AMIN

    ReplyDelete
  3. lelaki tu mcam anak kambing kne???pompuan tu lepas camtu je??? x adil x adil,,,,,,,,,

    ReplyDelete
  4. HUKUM REJAM JE...

    ReplyDelete
  5. duo2 bengong..
    weii...asal xpukul 22 je..
    aku geram toi laa..
    uisshhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 la pasal......pukul dua2 la...xadilpukul sowg
      nmpak sngat syg bini lg... ataupun takut bini ka???
      kalau aq,,aq sebat dua2 bru fairrr
      ni laki ja kena,,,, xadil lngsng....
      bini dy,,dya x tnya pon...apa la

      Delete
  6. kan dalam islam dah gariskan apa patut suami buat jika berlaku perkara cam ni....

    ReplyDelete
  7. tu la asyik laki je kene blasah yg si pompuan tu elok je dok kt ats ktil tu.makehai btol.. blasah la 2 2 skali brader.ni lu pnye istri lu tolak2 je baek xpayah.. wa stuju yg last pnye komen..

    ReplyDelete
  8. sebab tu hukum dalam islam...rejam dpn org ramai...gerenti ramai yang tak berani nak buat....

    ReplyDelete
  9. Si suami tu ceraikan aje. X payah nak panjang lebar2.....

    ReplyDelete
  10. Kalau kita orangislam..kita tak boleh buat camtu. Menjatuhkan hukum sendiri..kita serah pada pihak berkuasa. Isteri tu kena ceraikan...Tak boleh balun orang yang berzina tu.

    ReplyDelete
  11. lelaki tu di kira sudah beruntung, sebab di belasah je. x di bunuh senyap2

    ReplyDelete
  12. semua orang dalam video ni bodoh..
    yang kene pukul.. yang memukul.. yang tengok org kene pukul.. semua asshole...

    ReplyDelete
    Replies
    1. termasok la ko pon bodoh sama?????

      Delete
    2. die ckp yg dlm video...
      ko x phm nie..
      haah

      Delete
    3. laki dia mrh sgt sb lain...klu btul brtindak je la sbgai sorg laki...cerai talak 3 trus....tp sebnarnyer dia mrh sb jntan tu mmpu nk puaskan is3 dia.....tu aje.......ahak......sndiri mau ingat la sb ape pompuan nie cri lain........cawcincaw........

      Delete
    4. apapun kaum lelaki diciptakan 99 AKAL 1 NAFSU n perempuan 99 NAFSU 1 AKAL...dlm alquran pun ada menyatakan bahawa jumlah bg penghuni neraka yg paling ramai adalah kaum wanita...so "RENUNG2KAN LAH WAHAI KAUM WANITA...SLMT BERTAUBAT LAH SESAMA KITA"

      Delete
  13. Inilah perempuan inilah betina sundal... Harap berpendidikan tinggi.. Ijazah bergulung2... Terasa diri dah cukup handal/hebat Bab berhujah/bersosial/bab berpersatuan semua depa nk kongke... Nasihat orang semua pandang sinis....
    Si jantannya pula lahir dari betina sundal.... tu sebab jadi sundal juga..

    ReplyDelete
  14. ape punya pompuan la mcm nie..klau la aku nie suami dier...mampus aku blasah dier kt stu...dah ler kasi aku malu...dok sruh sbr2....pompuan gnie mau sula dpn org rmai jer.....

    ReplyDelete
  15. Kepada semua yg tukang komen..
    Hari nie hari mereka, esok lusa kita x tau lg. Manatau hari kita plax. Jd ambil ikhtibar & pengajaran. Hindari diri dr melakukan perkara yg x mendatangkan hasil. Nauzubillah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mintak cerai la pd suami tak payah dk zina..memalu kn suami. Je..bodoh

      Delete
  16. upin dan ipin berkata: betul betul betul..!!

    ReplyDelete
  17. dayus..xyah tolak2..cerai loo..

    ReplyDelete
  18. bodoh punya samseng.harap ramai ja.belasah jelah mamat tu sampai nyawa-nyawa ikan.yang korang bawak satu bas tapi mai nak ceramah ja watpa?mamat tu dah terang-terang main degan pompuan tu!kalau aku dah takda slowtalk dah!

    ReplyDelete
  19. jantan ni PUI...HARAM....tadak otak!!!!

    ReplyDelete
  20. Solution amatlah mudah:

    1. Bawak itu dua-dua orang mangkuk gi balai.
    2. Report pejabat agama

    Kita ada undang-undang. Kalau baghal lelaki tu mampus masa kena belasah dlm bilik tu, agak2 siapa akan jadi suspek utama? Sudah semestinya bukan perempuan tu. Jadi, hot memanglah hot, tapi reliablity dan justifikasi fikiran yang stabil sebenarnya memberikan lebih banyak advantage kepada suami yang malang itu, seperti:

    1. Cool dan org akan respek kat dia
    2. Biarkan undang-undang bagi habuan kat mangkuk 2 orang tu
    3. Biarkan Allah yg balas dgn seksaan yang setimpal.

    Yg pasti, suami malang itu bukan peguam, bukan hakim dan juga bukan tuhan untuk jatuhkan hukuman. Dia cuma ada hak untuk memaafkan atau pun tidak.

    ReplyDelete
  21. Haukum Hudud ada taknak guna..cam ni lah jadinya.

    ReplyDelete
  22. semua kena berbalik kpd islam ...isteri,suaminya,masyarakat n pemerintah. takat cerai pah tu kena denda RM1000 @ RM2000.... tad jadi kudis gatal pun....balik lah kpd hukum islam..

    ReplyDelete
  23. perempuan 2'n da de suami,
    yg g cri jantan len wat pe??
    pas 2 laki dye dok slh'n jantan 2 lak..
    klu suami pandai jg isteri,
    x'n jadi gini..
    n klu istri xgatal/miang,
    x'n ikut jantan len..
    nak blasah truk mane pon xgne...
    bini dye da kene..

    ReplyDelete
  24. campak je la tudung ko tu dlm longkang...jgn jadi hipokrit.....ape gune pakai tudung kalo perangai mcm ni....aku pun tak paham...!!

    ReplyDelete
  25. rejam tu kan hukum hudud, nanti ada pula menteri tak setuju..

    ReplyDelete
  26. memang ini je ubatnye..aku mmg sokong!bini org pun kau nak sapu!mmg babi!zaman skrang agama,adat sume tolak tepi!apa nak jadi ngan org kita..aku mmg suka kalau pukimak kurang ajar mcm ni kena ajar mcm ni.pompuan tu pulak biarkan merempat n tunggu balasan Tuhan.bongok!

    ReplyDelete
  27. kita hanya tahu menegakkan hukum islam tanpa mengetahui apa itu hukum islam yg sebenarnya...adakah islam menghalalkan hukuman dilakukan oleh individu dan drakam..dpukul khalayak ramai..adakah islam membenarkan hukuman rejam dengn menyeksa si pesalah?ckp saja pandai..tp x tau hukum..niat nk cegah maksiat sume ntah2 sume dlm vdeo bdosa (ALLAH MAHA MENGETAHUI..sbb apa?menyeksa!memalukan!jtuh hukman sdr!tnya pada diri..ini kah HUKUM ISLAM??

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku sokong tu....aku mmg benci sgt2 org cmni..bertindak x pakai akal fikiran yg waras...main membabi buta jer hentam...si suami mmg bodo,yg tukang pukul bingai,yg tukang ceramah pon mmg bangang x pakai otak...hangpa tau x video hangpa ni berkemungkinan ditonton 1 dunia...cara hangpa mcm baguih tp sebenaqnya hangpa dah buat org luaq pandang serong bab hukum agama kita...hangpa dok sibuk pi balun si mangkuk tu walhal yg tukang balun dan tukang ceramah belum tentu baguih....hangpa semua ni menampakkan ke haprak kan diri hangp sendiri...bodo !

      Delete
  28. libas dua2 sekali buah tomoi tu bagi betul2 kat dua-dua nye.bagi brader tu sabar jelaa ..cerai kena.. lagi pun dunia da dekat akhir zaman ..zina akan berleluasa tidak kira bini orang atau anak dara jadi sama2la kita berdoa untuk pemeliharaan daripada melakukan dosa dosa sebegini ..ingatla satu kali berzina sama dengan 3 gunung dosa..jadi pepandaila darabkan.YA ALLAH KEMBALIKAN LAH KEGEMILANGAN ISLAM.....AAMIIIN..

    ReplyDelete
  29. kalau aku aku tak belasah. aku ceraikan lps tu biarkan pihak berkuasa buat tindakan... selesai... selebihnya berserah kepada allah...

    ReplyDelete
  30. Hanya tuhan sahaja la Yang Maha Mengetahui, rakyat Malaysia sekalian. Kita manusia tidak boleh lari dari melakukan kesilapan dan dosa. Janganlah bertindak terburu-buru.Bagaimana kita hendak menjadi sebuah negara yang matang dalam mengendalikan sesuatu masalah. Negara Malaysia ada Undang-Undangnya percayalah dengan Rukun Negara. Pembalasan bukannya ditangan kita.Harapan saya untuk melihat rakyat Malaysia menghindari dari maksiat dan juga dari melakukan maksiat memalukan manusia lain dan mencampuri hal orang lain. Amalkan la budaya kesederhanaan seperti mana agama itu sendiri.Bagaimana kita hendak berdakwah kepada bangsa asing lain sekiranya kita sendiri mempamerkan tingkah laku sebegini.Agama itu indah dan perlu dihayati dengan baik.Janganlah membuat tafsiran sendiri.

    ReplyDelete
  31. nape yang laki tu jek yang kna bantai n berabis kna bg ceramah???yang pmpuan tu lak dorg cam x pduli SGT...adkah sbb pmpuan tu pmpuan??tepuk sblah tgn xkan bbunyi ahh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh ga org dlm video tu ye, sorg pun x belasah betina gedik tu

      Delete
    2. org2 yg belasah mamat tu mmg sah xde teloq....bodoh bangang dasar org kampung mmg mcmtu...klu nak belasah dua2 skli...yg tukang ceramah tu pon bodo lembu...wat malu org utara la wei hangpa ni...mamat tu x melawan pon....klu la dibuatnyer mati mamat tu dah sah2 hangpa semua free2 duk dalam....mmg bodo....akai adaa kaa !!!

      Delete
  32. si jantan yg pukul tu kalau berani satu lawan satu la woi....aku ingat jantan tu memang lelaki dayus....batang tak power sebab tu bini dia cari batang lain...apppaaraaaaa.....jantan dayus..ramai2 hampa berani la....

    ReplyDelete
    Replies
    1. btol btol btol...dah la slang berterabur...aku pada dasarnya memang x bape bekenan la sgt stail org2 belah utara ni...kasar perangai cam samseng...otak sempit...terlalu kekampungan...
      dan tak fikir panjang bila nak buat sesuatu...

      Delete
  33. lu pikir sendiri la

    ReplyDelete
  34. bodoh giler... ada ja yg menyampuk. nak blasah pun bior laki pompuan tu dah la.. yg lain nak tunjuk hero gak ka? kalu berani 1 lvn 1 la. kalu tersempak kat jalan kompom kecut.
    suami tu kurang power kot? sbb tu pompuan tu cari lain.

    ReplyDelete
  35. aku benci org mcm gini...they think they're so righteous that they have to take justice in their own hands...shallow minded....sebok tepi kain org...stakat tunggu chance nak lepaskan geram...tunggu saat2 mcm nie...org buat salah dier datang ramai2 utk kroyok org....dier maner punya bagus jer....tu pompan perangai nonsense...nak buat jahat mcm gitu pon tak tahu nak gi cover...dua org buat salah...satu jer yg kena punish...

    ReplyDelete
  36. si suami, si isteri, si lelaki itu, orang kampung, aku dan anda semua salah..........selagi semua org tidak mengembalikan hak allah swt .iaitu kembali kepada Al-quran dan Al-Sunah Rasulullah. selagi itu allah swt tidak mempedulikan kita semua........maka mcm2 akan berlaku......ya allah kesiani golongan mukmin yg sedang berjuang sedaya upaya utk mengembalikan hak mu ya allah swt.......

    ReplyDelete
  37. si mamat tu bahlol betol laa...macamne tak kantoi...main kat hotel murah, hotel budget....buang la duit sikit main kt hotel 5-star ke...baru la selamat

    ReplyDelete
  38. utk peringatanku & semua! Jgn kutuk org; takut kejadian patah balik ke kita! Mesti ada pasal ngapa isteri tu buat....BERFIKIR!!

    ReplyDelete
  39. you are right shaby DaDa

    ReplyDelete
  40. Lawak... orang-orang yang belasah tu tak reti belasah orang... lol... hulur-hulur kaki, siku (macam ragging zaman sekolah)... ntah ntah mamat kena belasah tu pun tak sakit sgt pun... daripada memalukan diri sendiri, baik gi anta pejabat agama...

    ReplyDelete
  41. pukul macam perempuan...apalah, baik suruh saya belasah memang lumpuh seumur hidup.

    ReplyDelete
  42. Jika benar betul-betul bersalah....laksanakan hukum Islam..Rejam kedua-duanya sampai mati.

    ReplyDelete
  43. Ya Allah..Engkau jauhkanlah kejadian sebegini daripada ahli keluargaku..Amin

    ReplyDelete
  44. Pejuang Al-ShahidinNovember 13, 2010 at 5:39 PM

    Apabila penzinaan berleluasa, maka ketahuilah bahawa dunia ini semakin hampir kepenghujungnya..marilah kita semua bertaubat sebelum terlambat, amin.

    ReplyDelete
  45. buat malu orang ... ja ...hampehh...

    ReplyDelete
  46. Manalah kita tahu,kot2 laki dia kaki judi ke,kaki betina ke,tak de keje ke,kaki pukul isteri ke,mana kita tau,sebab itulah bini dia cari lain,biarpun lelaki tu tak hensem,mungkin lelaki tu lebih bertanggung jawab.

    ReplyDelete
  47. ada sebab musabab Allah jadi kan cerita ini sebagai tontonan semua para isteri dan suami
    setiap satu perkara ada salah silap nya.si suami kena tanya diri sendiri apa silap dan salah nya sehingga Allah menduga diri sebegini.begitu juga dgn si isteri,apa kurang nya suami yang telah Allah anugerahkan kepada nya

    ReplyDelete
  48. lau aku!! ermmmmmmmmmmmmm... lau aku ape erk...? lau aku.. baik aku g tgk crite 2 Alam lg best.. arahan Dr Mop lantai. (^,^) hohoho

    ReplyDelete
  49. bertindak secara matang .. jgn jadi mcm budak2 prangai tu.. nak pukul tendang apa.. nak rejam .. nak bagi mati.. kan sendiri jg yg melakukan dosa besar.. KAN ADA UNDANG2.. LAKSANAKAN DGN UNDANG2 .. BIAR ALLAH JE YG MENGHUKUM MEREKA.. KITA HANYA MAMPU BERDOA AGAR MEREKA BERTOBAT DAN INSAF.. kan kita sma2 manusia.. kesilapan tetap berlaku sbb kita pnya hawa nafsu.. !!! minta dijauhkan la ...

    ReplyDelete
  50. setuju dengan yang atas ni. kate educated. gunakan undang2, bukan buat peraturan sendiri. korang taw bising bila orang lain buat macam tu tapi korang pun sama jelaaaa

    ReplyDelete
  51. Sangat setuju ndgn kat atas nie.. korang sama mangkuk jugak.. sungguh tidak adil yer.. laki tuh sorang je kene.. pompuan tue pun GATAL PANTAT NAK MAIN JUGAK KOT... sama jer.. ENTAH-ENTAH PUKI TU YG NAK MAIN..

    ReplyDelete
  52. hang lagi bodoh...bangang

    ReplyDelete
  53. pernah tgk kes mcm ni....xde la belasah sampai mcm ni...yg saya tgk dulu si suami hantar balik lelaki yg bzina ngan bini dia tu....baik betul si suami kan?tapi di pertengahan jalan,si suami potong lelaki tu kemudian ikat ngan batu,buang dlm sungai....kes x pernah timbul,
    si suami balik umah terus ceraikan bini "kongsi" dia tu.kalo aku pun akan buat perkara yg sama...

    ReplyDelete
  54. baru kene seksa kat dunia nie nelum akhirat ...hehehe

    ReplyDelete
  55. memang pempuan jenis sundal..suka makan luar

    ReplyDelete
  56. Yang baju merah tu boleh pukoi baju biru anytime...tapi dia handicap!
    :-)))))

    ReplyDelete
  57. Lau aku jd suami aku suruh dorg wat seks lg skali pas2 aku rakam pas2 aku sebar biar sume org tengok..

    ReplyDelete
  58. sama2 kita amar maaruf nahi mungkar..pesanan utk diri ku n semua..moga tuhan trus melindungi kita semua..amin..

    ReplyDelete
  59. laki pompuan tu pun bangang.. bini sendiri dgn jantan lain pun x tau sampai pegi bilik tido. kalo bini dia x gatal x jadi semua tu... x pun laki dia ada problem batin mungkin.. hukum isteri nusyuz kalo ikut hukum islam sebenar....kena REJAM spai mati... yelah..kata org x kena btg idung sdri x tau azabnya... baik bg pihak yg bersalah ataupun yg terkena ataupun yg tumpang sibuk... sama2lah ambil iktibar ~

    ReplyDelete
  60. Tak da yg nak belasah pompuan sundal tu pula..tapi guna islam utk belasah lelaki..sepatutnya kena belasah dua2 supaya jadi pengajaran buat semua..pasni betina tu kawin ngan lelaki tu akan buat lagi curang ngan laki lain nanti lelaki ja yg kena belasah ,fyi.syitan/iblis pun boleh menyerupai pempuan maka kalau nak belasah belasah dua2 pasal dua2 dah jadi setan/iblis.

    ReplyDelete
  61. Perempuan tu patut dipukul juga larrrr... sebab tepuk tangan sebelah tak kan berbunyi...

    ReplyDelete
  62. kesian dorg berdua.. xtau da halal haram..
    kpd semua jgn trlalu sedap mngukut dorg.. kena muka sendiri tau la cmne.. ambil sbgai iktibar n minta dijauh kan nauzubillah.. takut sedap2 sgt mngata Allah bg ujian cmni kt org yg mngata tu.. haaaa...baru tau langit tggi ke rendah..

    ReplyDelete
  63. kawan suami dia yang dok pukul laki tu kecoh le lebih...hero kampung = bawak satu kampung baru berani pukul orang.
    ntah2 bini sendiri kat umah pun bagi tak cukup atas katil!
    laki tu tak bersalah sgt, maybe dia tak tau tu bini orang (maybe...)
    bini dia tu yang laknat... suami dia tak pulak tampar bini dia ke apa... cilakak punya suami..
    bini sendiri bikin taik, laki lain kasi hentam cukup2...
    maybe jugak.. suami dia bagi tak cukup atas katil.. tu bini cari b*t*ng lain....
    maybe jugak...

    yang penting, jangan hukum sendiri... bawak ke pihak berkuasa buat pengadilan...

    pukul orang.. kalau bini dah takmau , nak paksa buat apa...

    ReplyDelete
  64. Persoalannya..
    1.kenapa si isteri mencari lelaki lain untuk memuaskan nafsunya?
    >tak puas? or
    > si suami gagal mengajar si isteri ilmu agama.batas2 hubungan antara lelaki & perempuan.or
    > umat islam sekarang asyik nak salahkn pesalah sedangkan mereka tidak buat apa2 apabila melihat couple2 berjalan sambil berpimpin tgn.bahkan ada yang mengalakkan mereka untuk berkapel.

    2.Kenapa hanya si lelaki dipersalahkan?
    > adakah disebabkan kesan daripada undang2 barat yang diguna pakai di mlysia dan wujudnye hak keistimewaan terhadap wanita? adakah itu adil?

    3.Tidak pelikkah anda,selalunya apabila si wanita mengandung ank luar nikah hasil dengan bf nya(suka sama suka) ,untuk menutup malu keluarga,si kluarga wanita melaporkan pada polis bahawa si bf merogolnye lantas terus di jatuhkan hukuman ke atas lelaki tersebut.si wanita lepas diluar.adilkah itu?

    ReplyDelete
  65. bakar ja ngan minyak petrol!! baru puas hati!!! uish!!! geram aku tengok betina ngan jantan nie...

    ReplyDelete
  66. jangan jadi batuapi semasa memberi komen, nasi dah jadi bubur, mana-mana pasangan ambil iktibar,insya-ALLAH ada penyelesaian.minta kita doa supaya peristiwa ini tidak berulang

    ReplyDelete
  67. romen,romen,romen...jgn tak romen..

    ReplyDelete
  68. laki dia memang dayus nk terajang pon terajang la 2 2 skali dorg berzina mmg dah berdosa..bini tu kalau laki dia xampun,tanggunglah dosa seluruh umat manusia di akhirat kelak..tapi dorg belasah laki tu sampai nak mati,bukan mcm tu yg Islam ajar..yg dok belasah sambil ceramah tu,kitab mana yg ajar camtu? kalaula takdir Allah,mati mamat tu masa kena sepak kat muka tu,tak pasal2 jadi kes polis,silap2 kena gantung pulak tukang belasah tu,temasukle si suami tu..na'u zubillah..jgn salah faham pulak,bukan nak berkhutbah tapi nak betulkan diri jua..

    ReplyDelete
  69. suami dayus....ko kena belajar bagaimana nak didik bini ko...benda tak jadi kalau bini ko taat pada ko...lelaki tu bukan rogol ke paksa ke bini ko...renungkanlah...jgn asyik tunding jari kat orang lain...4 jari tunding balik kat diri sendiri...entah entah ko pun sama..tu pasal bini ko buat cam tu...pompuan insan lemah..kita lelaki bimbing dia...bodoh nya manusia...

    ReplyDelete
  70. macam2 kan,.... kita amek iktibar.. apa yg berlaku ada sebabnya n ada hikmahny... ALLAH MAHA MENGETAHUI..

    ReplyDelete
  71. salam..bg saye punca salah adalah si suami..kita pn xtau duduk perkara sebenar hingga si isteri buat cmni..tp kalo si suami didik si isteri dgn jalan yg betul dan di redhai allah..maka smua ni x berlaku..renung2kan..lelaki tu pulak jgnla dipukul..jgn kita ikut hati yg marah..serahkan pada pihak polis,depa yg ade kuasa.

    ReplyDelete
  72. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  73. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  74. org kedah ke tu... wak malu kaum jah... xpndai didik bini pah nk tnjuk ke sumer org... malu la skit korang... jelas napok sumo hok ado situ...
    hahaha...

    ReplyDelete
  75. Cik Gaga ni membawa bersamanya semua agenda illuminati dan taktahu la macam mana ramai yang boleh terpukau dengan dia . Namun saya yakin dah ada banyak peminat dia yang mula ragu-ragu dengan diri Gaga ,tindakan nya dalam setiap video. tapi masih tidak boleh berhenti mendengarkannya. Ingin saya katakan kat sini ,berhentilah mendengar lagu Gaga .Tidak mustahil nanti dia akan cuba menyelitkan lirik yang akan menyebut La-la-la Allah .(Tiada Allah) .Dan kita sebagai manusia sentiasa lalai .Tanpa iman mungkin kita akan menyanyikan lirik tersebut (dengan alasan ia hanya lagu) dan pada saat itu ,apa akan jadi ? Ya Allah ,lindungi lah kami dari tipu daya syaitan dan sekutu nya .Amin ya rabbalalamin .sumber asal : http://morhabshi4u.42y.biz

    ReplyDelete
  76. HAWAT X BELASAH JE DUA2...POMUAN 2 YANG GATAI SGAT...TIME 2 TAU LAK UCP ALLLH....XTAU DAH WAT MAKSIAT...CURANG LG GN SUAMI DAH 2 MENJATUHKAN MARUH SEORANG WANITA ISLAM...YANG SALAH TETAP SALAH...MATLAMAT TIDAK MENGHALALKAN CARA...

    ReplyDelete
  77. Kepada semua yg tukang komen..
    Hari nie hari mereka, esok lusa kita x tau lg. Manatau hari kita plax. Jd ambil ikhtibar & pengajaran. Hindari diri dr melakukan perkara yg x mendatangkan hasil. Nauzubillah...~!! ( se7 sngt2 jdi kan semua ni sbagai ikhtibar n peringatan )

    ReplyDelete
  78. اللهم ءانى اعوذ بك من عذاب القبر وعذاب النار

    ومن فتنة المحيا والممات ومن فتنة المسيح الدجال *
    Ertinya: Ya Allah, sungguh aku pohon perlindunganMu dari azab kubur, dari azab neraka, dari kacau waktu hidup dan mati serta dari gangguan Masiihid-Dajjal

    ReplyDelete
  79. jangan pukul,,,nanti kalo mati...sabit ngn kes bunuh plak

    ReplyDelete
  80. yg namanya perempuan :
    kadang2 racun dan kadang2 madu..
    kita baik,,baiklah jodoh kita..
    seperti yg telah dijanjikan-Nya..

    *perbuatan menjatuhkan maruah lelaki juga menggunakan perempuan,,golongan teramai dlm neraka..

    ReplyDelete
  81. mule2 tgk kne sepak,ase kesian tapi mmg laki tu patot kne trajang la...ade ke dye kate adat kat kple lutut...krg ajar btol

    ReplyDelete
  82. bagi saya perempuan jugak patut kene hukum..kenape lelaki aje..salah perempuan jugak..siapa buat laki tergoda...kalau aku laa...aku terjang perempuan tu sekali harap pakai tudung..tapi gatal...

    ReplyDelete
  83. ala ... perempuan tu .. SIAP SEBUT JE NAMA ALLAH . tp brzina dgn jantan laen . MEMALUKAN !

    ReplyDelete
  84. mcm2 kejadian skrg ni..dunia akhir zaman..sm2la kita berdoa agr tidak terjadi kpd kluarga kita..pe2 pun jom jengok website ni..lg best>http://www.kelabjutawan.org/index.php?ref=fauzi

    ReplyDelete
  85. em...suami pn byk gak makan luar...pendek kata pmpuan ke laki ke zmn ni mmg sama je...Hukum rejam dan sebat jela

    ReplyDelete
  86. apa yg aku bleh ckp??? ASTAGHFIRULLAHALAZIM...

    ReplyDelete
  87. 22 patut kene rejam skang ni....

    ReplyDelete
  88. Bini dia GEMOK macam tu pun ada orang minat ek? Aku jadi takut lah, sebab aku selalu gi outstation, bini aku lawa pulak tu, muga muga iman bini aku kuat.

    ReplyDelete
  89. Belasah cukup cukup, angkat kerusi tu, hempok kat kepala, belasah cukup cukup, pijak perut, pecah kaca, rembat dengan katil, bogelkan lelaki tu, dia ah punca segala galanya, babi sial lahanat punya lelaki. tutuh cukup cukup sampai lembik, cilaka punya lelaki, dah tau bini orang, masih nak kongkek lagi. ramai lagi janda, pukimak sial.

    ReplyDelete
  90. Aku nak join sekali boleh? nak tumbuk, penampar, terajang, babiii punya jantan.

    ReplyDelete
  91. Patutnya bini dia tu pun tampar jugak, tampar dalam 50 kali baru best situ. Geram giler aku nihhhh pukimak betul!

    ReplyDelete
  92. dunia dah hampir kiamat...maksiat berleluasa..ingatlah wahai umat islam semua bahawa janji allah itu pasti akan datang walau sesaat pun..

    ReplyDelete
  93. haisshhh..pa nak jadi la dgn org zaman skrg ni....
    2,2 tu patutnya kena rejam ja, biar bg pgjaran untk org len sama...

    ReplyDelete
  94. cuba klau kita tgkap suami plak yg kantoi dgn pompuan len...apa agaknya reaksi orang ramai noooo

    ReplyDelete
  95. minta2 aku kawin nt aku xjadi lagu 2..amin..

    ReplyDelete
  96. Kena tengok suami dia macam mana dulu. Hang belasah org dah buat, apa hang dpt? Pakat tanya suami, lagu mna dia bentuk isteri. Kalau suami didik isteri baik, baik lah jadinya.

    ReplyDelete
  97. kmu masih baik,marah2 pon kmu xdayus nk pukul wanita..klu aku..hey xtau la ape jd.

    ReplyDelete
  98. slhkan jgk isteri dye,,,kalo ta lyn ta jdinyee

    ReplyDelete
  99. assataghfirullahhalazim..apa la jadi dengan dunia sekarang.bukan kah anda telah bersuami. haram hukumnya kalau menduakan suami. kalau la tidak diredhai suami neraka jahanam la tempat bagi si isteri yang curang dan derhaka. bagi suami tindakan seperti diatas adalah wajar kerana dia bertindak demi menjaga maruah sebagai suami dan dayus sekiranya si suami seperti diatas membiarkan si isteri bergelumang dengan dosa. kalau saya sudah pasti saya akan tinggalkan terus perempuan mcm tu.

    ReplyDelete
  100. betina muka boleh thn jugak,laki muka mcm boyan pon die leh sapu...wekkkk!!!

    ReplyDelete
  101. aku rasa suami pompun itu yg bodoh tak pandai jaga bini...kalu suami tu pandai takkan isterinya cari lain. yg paling bodohnya, jantan itu aja dibelasah tapi pompuannya tak pulak...apake bodohnyaaa.....kesimpulannya, suami pompuan n pompuan itu dan yg pukul itu paling bodoh. Yg jantantu mmg pandai sebab dapat main wlaupun bini org...betul tak

    ReplyDelete
  102. yang bodohnya yg tukang video ni...x pasal2 dpt dose free tayang aib org...

    ReplyDelete
  103. Pasti ada sesuatu yang tak kena sampai isteri berani menduakan suami.Semua tu buat iktibar. Fikir sebelum berbuat sesuatu. Kepada yang terlibat, insaflah dan bertaubat. Allah Maha Pengampun dan Maha Menerima taubat dari hambanya yang benar2 mahu bertaubat.

    ReplyDelete
  104. rembat aje laki ngn pompuan tu.....
    kasi nyak ramai²

    ReplyDelete
  105. Kalau bab lelaki, pandai pula marah kat isteri menduakan suami. Kalau lelaki menyundal dgn perempuan lain, dia kata isteri tak pandai nak layan. Isteri disuruh sabaq. Reda. Terima aje lah. Kita pompuan. Jadi di sini apa yang salah? Laki tak tahu nak layan isterinya kot. Dah lembik kot.

    Kalau laki yang curang, si isteri di nasihati memaafkan si suami. Kalaulah si isteri yang menjumpai suami dgn sundalnya dalam keadaan begini, apa yang patut dia buat? Belasah suami di khalyak ramai? Belasah betinanya? Mesti orang ramai kata "Sabar kak sabar. Tak manis gaduh gaduh depan orang. Balek lah. Bincanglah kat rumah" Tak gitu?

    Di sini? Apa nasihat kaum lelaki? Belasah saje bini. Ceraikan dia. Lanyak dia. Kasi nyak ramai ramai. Amboi sedapnya mulut.

    Jantan semua tak sedar diri. Memang tak adil.

    ReplyDelete
  106. sian betul laki tu kena bertalu2.. patut laki pempuan tadi pun kena hukum had, ramai saksi sebab pukul sepak terajang macam tu je.. yang kena tangkap lak diorg ni ada yang nampak ke kepala kote laki tu masuk dalam faraj pempuan tu? kalu tak de nape la semua tu bangang2 buat laki tu macam tu.. SERANAH KU LEBIH KEPADA MEREKA YANG TIDAK BERPERI KEMANUSIAAN MCM LAKI PADA PEMPUAN DAN MEEREKA YANG TGK JE SIAP RAKAM GAMBAR NI.. PADA LAKI YANG HAMPIR WAT ZINA TU PINTU TOBAT MASIH TERBUKA..

    ReplyDelete
  107. MALAS NAK KOMEN SBB DH BNYK KOMEN, HUHUHU
    KANG KALAU HAKU TAMBAH TAKOT JADI DOSA KT HAKU PLAK..

    ReplyDelete
  108. apahal la nkorang x kangkangkan jer jantan keparat tu... then ramai2 dalam bilik tu TERAJANG ALAT SULIT DIA yang CELAKA tuh... bia MANDUL dan X bernafsu lagi....

    ReplyDelete
  109. semua yg trlibat dipermainkn setan dan nafsu sndiri....

    ReplyDelete
  110. Hantu la suma kat sini

    ReplyDelete
  111. Assalamualaikum..pada saya semuanya salah..yg buat, yg duk ambik video ni dan yg sebarkan..ni kita duk sebut rejam2, masalahnya saksi2 atas tu nampak ke masa anu c lelaki tu dimasukkan ke anu perempuan tu? kalau x, hukum rejam tak bleh dijatuhkan..kalau x de saksi, bukti pun diterima dlm islam..ada video ke masa diorg 'buat' tu? Kalau x de, pun tak leh nak hukum je atas kesalahan zina, yg boleh pun hukum atas kesalahan khalwat..kita kena ingat setiap manusia buat kesalahan, tp setiap manusia juga berhak diberi peluang utk membetulkan kesilapan..adakah kita yg duk komen2 ni jauh lagi baik dr diorg yg kat atas ni? Hanya Allah yg mengetahui..Jd jgnla kita beranggapan kita ni lebih baik dr diorg n sibuk kutuk2..video pun jgn la disebarkan..tu membuka aib org..sedangkan Allah itu sendiri Maha menutup aib..Kita doakan je lah org2 yg terlibat kat atas ni bertaubat, dan juga mohon agar kita semua tidak terpesong dr landasan agama sebenar..kalau agak2 dh terpesong, baliklah semula ke jalan yg benar..Allah itu Maha penerima taubat...

    ReplyDelete
  112. emm.. sory to say.. yg pukul2 tu salah.. patot g je anta at balai.. then balai akan serah ke pejabat agama.. nk tgk dari sape punca.. mudah.. si suami la.. kalo ko pandai didik isteri.. ada jd mcm tu? tak kan nye.. melainkan si suami jgk wat perangai yg same.. so si isteri pun terdidik la ngn pangai si suami... yg nk kate rejam rejam tu hukum berzina.. tu pun kalo time tu dorang ditangkap tgh buat tuttt tu la.. dan ada saksi.. ni nak suh rejam rejam.. cube ko kene rejam.. amacam? lazat lemak berkrim tak rase nye? fkir dulu.. negara ada undang2.. yg dok nak suh hukum tu, hukum ni, korang ALLAH ke? dalam tak sedar korang dah buat dosa walau kecik.. yg boleh menghukum hanya DIA yang MAHA 1.. bukan korang.. korang hanya ada mulot je nk berkata-kata.. tp akal..?

    ReplyDelete
  113. Si baju biru tu brani belasah org sbb ramai org..tgok fizikalnya kalo kat luar 1 lwn 1 sure baju biru tu yg teruk kena belasah.. dlm byak kes kesalah sebenarnya berpunca dari lelaki.. ramai lelaki yg mengabaikan kepuasan seks dan kasih sayang pada isteri mereka..lantas mereka cari kasih di luar..Jgan hanya cari salah isteri yg curang..Lelaki baju biru patut tanya diri sendiri kenapa dn mengapa terjadi perkara spt itu.

    ReplyDelete
  114. malu kat family diorg. 1 dunia tgk

    ReplyDelete
  115. Jadi kita semua kena fikir sendiri apa yang patut di buat. Hendaklah bertemadun jangan berkelakuan macam Tingkah Laku Kafir Laknat ZIONIS tanpa pengadilan.Tepuk DADA Tanya IMAN.

    ReplyDelete
  116. 80%melayu,10%india, 5%cina, 5%lain-lain memalukan org melayu,,sia2 ungkapan xkan "melayu ilang di dunia" sbb nak tunjuk makin bodoh org melayu kurang didikan agama.

    ReplyDelete
  117. maksiat ni macm tmpat yg kuat pegangan...srambi mekah..KELANTAn,,,,damm sh*t,,

    ReplyDelete
  118. memang bnyak benda mo komen... tp biarlah MAHA PENCIPTA LA YANG MENGADILI MEREKA INI....

    ReplyDelete
  119. Kat area mana ni eh? Ada siapa2 yang tahu?

    ReplyDelete
  120. korang xtahu crite sbenar.. Sisuami tu berpakat dgn istri dia nak kenakan lelaki tu...video ni xtunjuk pun dorg main seks.. yg korang lebih2 komen garang ni nape?...ye tak ye jgok

    ReplyDelete
  121. la... ni yg x best cita x hbis cam ni.... x tau mna 1 hero dia.... nsib la bkn abng aku yg kna cam ni... klau x, hbis 22 aku bantai.... ni bkan mnusia ni... binatang ni....

    ReplyDelete
  122. aku rase suami nye pon 2x5 ngan isterinya. Kalau betul ko tuh power sangat bab agama, ko bawak penzina tuh pergi pejabat agama. Tak payah nak ikut marah belasah orang macam tuh. Ko memalukan diri ko dengan bini ko sekali. pastuh memalukan kerabat kerabat ko dan seangkatan dengannya. Yang tengok sume2 pon takde agama. Tak de inisiatif nak leraikan keadaan, lagi ko tengok resling tuh, lagilah sedap dia belasah lelaki tuh. buduh sume2!

    ReplyDelete
  123. semua bersalah dlm hal ni..laki suami bf... tp main belasah je tidak wajar. Perlu ambil tindakan yang lebih rasional. Kalau dah tau bini mcm tu, ceraikan je kalau x dpt terima lagi.

    ReplyDelete
  124. sesungguhnya manusia tiada yg smpurna..kembalilah kejalan yg BENAR....

    ReplyDelete
  125. dunia zaman skng..berdoa la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. laki dia tak reti jaga bini, pasai tu bini p cari lain. yang orang kampong pun bodoh, macam la alim sangat

      Delete
  126. bukan nak bela kaum pompuan or isteri ni, cuba korang sume fikir elok2, kalau isteri wat hal camtu, x kisah la bwk satu kmpung n belasah lelaki lg tu,tp cmne plak kalau suami curang kt isteri...wajar ke kaum hawa wat aksi bruce lee camtu n bawak satu geng nk belasah?? WTF!!! BE FAIR LA!!! BEFORE U JUDGE OTHERS, JUDGE URSELF BROOOO!!!

    ReplyDelete
  127. tah2 mamat 2 x tau pun pompuan 2 dah kawin... patut belasah betina 2... sbb yg datng 1 kampung 2 pun byk kaum keluarga dia... ape2 pun ptt 2-2 kena belasah baru best... tapi yg terbaik adalah x payah panjang citer... bawak g balai je.

    ReplyDelete
  128. sememangnya betul

    ReplyDelete
  129. Repot kalau begini, bisa-bisa menular ke masyarakat lain. Kunjungi blog Les Privat ku ya... ditunggu.

    ReplyDelete
  130. x yah la sampai nak pukul..dua2 mmg salah..dan si suami da hak ceraikan bini dia..senang citer..bawa balai n pejabat agama..pukul ramai pun..mati kang jadi kes polis plak..kan lagi susah..

    ReplyDelete
  131. laki x power tu psl pompuan cari laen main yg power wahahahahaha sume org dlm video ayam

    ReplyDelete
  132. hmmmmmmm.......hmmmmmmmm.....sabar,,,,sabar....nak jadi manusia memangggggg susah, nak jadi binatang senang aje...jumpa anda di puncak kejayaan dunia dan akhirat

    ReplyDelete
  133. Dah, kalau si suami tak erti nak jaga bini . . perangai macam ntah hapa lepas dah bertahun kahwin . . bini pun manusia juga, sure carik lain punya. sama mcm jantan juga. yang lain dok sibuk mcmlah diaorang tu tak pernah buat salah, baik alim umalak konon . . hipokrit dan bodo . . kes khalwat semua sibuk nak tengok. kalau kes lain haram jadah nakj buat satu apa pon . .

    ReplyDelete
  134. spatut nye hal ni kne slh kn suami ade agame tp xreti2 nk mengajar istri mane 1 baik mane 1 buruk xkn r suami ni ats name suami je or skadar nk sdp je? yg len d abai kn? ag 1 cbe suami tu muhasabah n sdr skit dri tu mane r tau dlu ade curang ke or berzina ke ngan ppuan len? ni bru d kate kn hukum karma yg baik d bls baik yg buruk mendapt r ko... n kpd smua laki yg da kawin hargai n sygi istri tu n klo istri tu rse d hargai n d sygi insya allah diowg ni xkn wt hal.... n kpd suami yg dlm video tu egt2 r dri tu beb

    ReplyDelete
  135. haha....suami xsdap men la 2 dy cri len...aq xnk slhkn sapa2...dy pkul laki 2 pown xde gne dh..laki 2 da dpt keseronokan pkul pown nnti dy bt lg...xpysh la suami dy nk pkul org,pkul bini sndiri...bini dy da taw da kawin ad ank p bt lyan kawan 2 pasepa...suami,bini,mangsa keadaan kt ctu n puak2 bodoh kt ctu xpyh la hampa nk pkul org..hampa 2 sama je dgn mangsa keadaan kt ctu pantang nmpk pompuan lawa usha..xpdan dgn hampa 2 da tua...bg la pluang kt aq yg msih muda ni nk mgorat..trus kawin...ni x..hampa pulun jgk....

    ReplyDelete
  136. layanan si suami membosankan kut.

    ReplyDelete
  137. kalau betinaa tuu tk kena cerai ngan laki dia,conform laki dia banggang.

    ReplyDelete
  138. sat..sat...mula2 aku nk ketawa dlu,HAHAHAHAHAHAHAHA!!!...bodo punya lelaki & wife org tu...ni mesti "ayat" dalm laman chatting then ajak jumpa...yang si suami tu plak,ang tak jaga bini ang elok2 kot..tak pun ang ni kaki baran aaa???...apa2 pun aku respek kat paklang (baju kuning kot dalm video ni)...ingat lah wahai bangsa melayu ku..."amal ma'ruf nahi mungkar"

    ReplyDelete
  139. Asyik2 salahkan satu2 pihak saja, sebenarnya semua orang buat salah:-

    1) Bini orang tu, kalau dia tak jahat, ketagih batang lain @ takut hukum Islam, tentu dia tak berani curang/berzina. Tak puas2 lagi dgn 'batang' suami ke?

    2) Pasangan zina tu(lelaki), dah ada isteri & anak 5 masih tak puas2, sanggup dia langgar hukum agama - berzina, dengan isteri orang pulak tu. Apa? Isteri sendiri tak kasi 'lubang' dia ke? Tak cukup lubang ke?

    3) Suami dia tu - mungkin dia tak kasi nafkah batin yang cukup untuk memuaskan nafsu seks isteri, jangan2 nafkah zahir ( makan / pakai ) pun dia tak cukup bagi! Zaman sekarang ni seks penting semasa kawin, bukan setakat muka hensem atau banyak duit berjuta je....Seks penting!

    4) Orang2 kampung yang belasah, termasuk suami pompuan tu - mengapa tak belasah kedua2 sekali, asyik belasah lelaki tu saja...Ini tidak adil! Seolah2 lelaki tu saja salah, entah2 dia tak tahu pompuan itu bini orang. Bini orang sekarang bukannya boleh percaya sangat - dah kahwin macam tak sedar diri- Berlawa2 menyamar bujang pulak, nak pikat jantan lain...Dunia akhir zaman, bini orang pun tak takut buat jahat!

    5) Undang2 Islam di Malaysia undang2 warisan Kristianiti penjajah British - tak ikut hukum syariah - sepatutnya dihukum rejam dengan batu sampai mati kedua2 sekali penzina tersebut.
    Setakat berzina kena bayar RM5,000 semua orang mampu bayar untuk buat maksiat/berzina! Sebab itulah penduduk2 kampung/suami pompuan tu pukul dan belasah sebagai pengajaran sebab tak puas hati dan geram, pukul tu tidaklah sehebat kena rejam sampai mati - lelaki tu masih dapat hidup!
    Lebih baik dipukul betul2, jika tidak - tentu diorang itu tak serik2 buat maksiat lagi selepas ini!

    6) Pihak pengurusan hotel kenalah minta bukti /kad pengenalan kahwin untuk mengelakkan kejadian2 maksiat/zina di premis mereka. Asyik nak duit sewa saja, tiada sikap prihatin dengan masyarakat dan masalah sosial. Sepatutnya kerajaan buat undang2 tertentu sebagai syarat lesen.

    ReplyDelete
  140. wah ... betul punyer marah sedara. habis segala perkataan makian dan cacian keluar dengan selambanyer. harap Islam bukan semata-mata mencaci dan memaki hamun tak tentu pasal. ada cara yang lebih baik kot.

    ReplyDelete
  141. Astaghfirullah... main bini org.. huhu.. klo nk mnta ampun ngn suami dia.. kite kene bwak kain kapan + keris...law suami dia xnk ampun.. terpulanglh... beratnya dosa main bini org...

    ak bleh byg mcmmne suami dia rasa...nk blasah isteri, trasa syg, x smpai ati.. tpi law nk ikutkn bnda ni brtepuk sblah tgan xkn jdi kan...

    huhu... ak sndiri pn prnh awek ak dk ngn jantan len... nasib bek awek je.. law bni ak dh balun 2 2 ekor tu... huhu

    ReplyDelete
  142. Boring la video ni...semua mcm Malaise yg tipikal. Pukul pun mcm xde telur je. Baik aku tgk Boyka lawan. Duhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  143. semua kat situ sama je perangai...member2 si suami yg belasah bf isteri tu pun aku rasa kalau ada bini org offer main,depa terkam je...2x5..

    ReplyDelete
  144. bila diaorang suka sama suka.dua2 salah.nak belasah,belasah jer dua2.jangan belasah jantan tu jer.jangan tunjuk dayus.ok.pastu terus cerai bangkai yang busuk.

    ReplyDelete
  145. santai...x mnusia sempurna d muka bumi ini...

    ReplyDelete
  146. alaa...tak patah n brdarah pon lebam jaa patut smua pakat pukul..lepas tu antar p balai...cakap snanglaa...sabar....jgn pukul....srah pd undang....tak kena batang hidung.......klau dnda pon x smpai rm10k...cerai...buat lagi....patut kasi hantam suku nyawa....

    ReplyDelete
  147. Menggigil tgk video ni... I pun ade sumi n ade anak kecil... Sanggup perempun tu buat cmni x ingat family... Ya allah, lindungilah ku dari perbuatan keji ni....

    ReplyDelete
  148. stuju... setakat lebam sket.. mcm pukul x cukup, main2 jerrrr..pukul geli2. Nih isteri zina.... ikut hudud dah leh rejam smpai mati dgn jantan tuh! Jadi belasah la btul2..... buat pengajaran jantan betina!!! Si Undang2 dunia.. silap2 dpt bayar lepas...
    betina pun sapa sangka muka lembut, bertudung tp whore..

    tak kena btg idung sndiri... jgn sedap komen

    ReplyDelete
  149. ataupun nih kes terancang.. suami dah plan dgn isteri. itu isteri x kena pukul. janji dr chat room.. pilih hotel. dah smpai masa suami dtg ramai2... itu x nak repot. silap2 lepas tuh diugut. apa2 smua bleh jadi zaman skrg... itu laaa hindari lah dr terlibat awal2. Jauhi maksiat!

    ReplyDelete
  150. Dr komen2.. ramai jugak yg seakan sokong pempuan betina tuh dan temannya. Seakan takut jer tgk.. padahal lembut aja ramai2 dlm tuh belasah. x berkubang darah pun atau gigi bersepai! korang mcm penah terlibat sama kes dan takut tgk sbb terasa... dan ramai yg kasi komen bodoh menunjuk diri dayus! Apa perasaan.. bila isteri/suami kamu kantoi dlm bilik hotel berdua-duaan?! Masih bleh rasional bagus laa.. dgn lembut gentle korang akan bawa ke penguatkuasa... tahniah!!

    Ada jugak yg komen... 'kenapa nak salahkan suami.. pikir la apa sebab isteri dgn jantan lain masuk bilik'..... oooo.. kalu suami silap, kekurangan ker apa.. senang2 la bleh melampias dgn org lain gitu?! ingat ler niat x menghalalkan perbuatan tau!!

    Pastu yg bodoh lagik.. ada yg cakap' yg ramai2 dtg kalu dpt free pompuan tuh mesti nak jugak'... ishhh.. ceteknya akal!! itu ler beza.. nafsu dgn akal. semua org ada nafsu.. tp membezakan akal lerrr... yg x guna akal spt pasangan dlm gambo!

    Anyway, dunia internet skrg kasi peluang si bodoh bagi pendapat stupidity supaya senang satu dunia tgk. makin sibodoh tunjuk pandai.. makin jelas dia nampak bodoh.

    ReplyDelete
  151. Ye la,ko sorang je pandai boleh bagi comment kt sini,yg x same idea mcm ko kire kena duk diam2 la supaya ko x panggil diorang bodoh?

    ReplyDelete
  152. betol.....kalu menjawab pandai,,,,

    ReplyDelete
  153. Kenapa hanya sijantan kena belasah ? Kenapa sibetina sundal tu tak kena belasah ? Kalau ikut hukum syarak, dua-dua wajib kena hukum.

    ReplyDelete
  154. Celaka punya perempuan. Tak puas dengan suami sendiri.

    ReplyDelete
  155. Pa la.... korang ni... sepatutnya belasah la mamat tu sampai mati... pastu belasah laki betina tu sampai pengsan... last skali bila mamat n laki dia x sedar... rogol la betina tu ramai2 ngan penuh rakus nafsu serakah kuda.... baru best

    ReplyDelete
  156. lawan jer sampai pun xper ar drp malu..lawan lawan lawan, terus lawan biar mati

    ReplyDelete
  157. Kalau aku jadi mamat tu, aku tibai samdol pakai baju kuning tu KO! Macam sial!

    ReplyDelete
  158. kena pukul bertubi2 oleh 4,5 lelaki, tetap bangun... ternyata sang suami tidak cukup minum tongkat ali... si mamat kantoi ni memang kuat.. so tak hairan la kenapa bini nya memilih mamat ni sebagai mesin pemuas nafsu.... P/s kita ada undang2.. serahkan saja pada pihak berkuasa..

    ReplyDelete
  159. aku baru tengok wrestling TNA, aduuuh rasa nak masuk campur je kat sini! bagi lahabau tu sebijik dua!

    ReplyDelete
  160. Apa pun sebagai suami bermaruah dah tau keris orang masuk dalam sarung isteri memang patut belasah mamat tu sehingga berbaloi, pastu pegi kat isteri boh penampor lebih kurang dan lafazkan cerai., keluar bilik balik rumah. Takyah banyak cakap @ maki hamun segala yang tak berfaedah tu...

    ReplyDelete
  161. smua kt lam bilik tu bodoh. btindak secara matang. knpa blasah laki tu sorg. bg pelempang 3 kali kt pmpuan tu. mcm jahanam je. bawak pgwai pncegah maksiat, dorg akan selesaikn. bodoh yg teramat!

    ReplyDelete
  162. sabor aje leeeeer......

    ReplyDelete
  163. sume nye sengal bukan nak halang dr terus betumbuk berembat sume,even salah pon bawak le balai.. halang orang dari bergaduh better than tengok dan x wat pape. tu la penonton yg sejati. sape x sakit bini wat cam tu, jgan la nak jadi kuat leh hentam jantan tu,sekali duer cukup ler,ni 20 30 kali.. seksa jantan tu dah dapat dosa kat suami tu,yg tgk apetah lagi..tong2 la dosa tu ea. well,x kene kat diri sendiri mmg la ckp cam tu,tp ingat tuhan la.semoga rakyat malaysia aman sentiasa,amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa punya laki...takut bini pun munasabah la skit,smpi nak jentik pun tak brani,spesis takdak batang kut...tu bini cari lain.

      Delete
  164. bangang punya bini! x tau malu! dah kantoi baru padan muka!!

    ReplyDelete
  165. setiap perlakuan, baik atau buruk, walau sebesar hama.. akan ada pembalasannya.. so tak payah lah kita nak jadi nasi tambah

    ReplyDelete
  166. DOK PUKUL DIA TU DAN GENG SUAMI....KALU MATI APA CERITA AKTA 302..IA JWPANNYA ....OLIH ITU SABAR DAN SERAH KEPADA PIHAK YG BERWAJIB SAJA.......LEPAS TU CERAI SAJA ISTERI DAN BSERAH KEPADA ALLAH YANG MAHA KUASA.

    ReplyDelete
  167. yg si suami bingai.. sbb xtau law islam..kalo dah bini hang tu kantoi wat bende tu... kasi hantar kat jabatan agama islam.. ni x gi sepak terajang laki yg wat ngn bini hang.. sdg kan mase zaman rasullullah pon ... de cara2 untuk selesaikan kes... kalo cm ni laki ya kene gangbang tu bleh wat repot...si suami masok penjara.. sia... yg suami merana si isteri melalak.. dorg ni kurang ajaran dari segi agaman n pelajaran.

    ReplyDelete
  168. hehe. kelako baca msg korang semua nie. well, bg aku senang. bila dlm perkahwinan dah tk de kemesraan, hub seks pun kurang2, masing2 mula la buat perangai..lagi teruk macam nie will be happened. so, klw dah tk happy, better hidup berpisah. kan kan..

    ReplyDelete
  169. setelah membaca semua komen di sini, aq berpendapat. pemerintah laksana kan hukum hudud ke tak ke yang penting kita sebagai umat islam wajib keatas diri sendiri mematuhi nya. wajib menjauhi apa yg di larang ugama dan melaksanakan apa yang di kehendaki ugama makna nya undang2 hudud dan ada dalam Al Qura'an jadi kita sebagai penganut islam wajib bagi kita laksanakan keatas diri kita sendiri.sebelum kita nak salah kan org lain salah kan diri sendiri dulu,Andai semua umat islam mentaati hukum2 yg di kehendaki ugama maka secara autometik terlaksana lah hukum hudud di dalam diri setiap individu islam itu sendiri. tetapi sekarang ini ramai umat islam sendiri ghairah mencari kesalahan sesama islam,diri sendiri tersa cukup sempurna, kerana terlalu asik mencari kesalahan org.

    ReplyDelete
  170. yg dlm video tu puak pelampau yg mengaku Islam. Klo dorg Islam Ikut le undang2. Jelas2nye dorg ikut setan. Bdosa jgk. Berasa diri dorg Islam yg baik la tu. Ini ari malaun tu. Nati ari ko...? Patutnyeee muhasabah diri nape bini ko bt gitu. Ko tu dh cukup ke jd muslim? Yelah, bile setan duk bjoget atas kepale diri berase hebat ramai penyokong, blh le nak mengamuk yeeee...

    ReplyDelete
  171. Atlast, semuanya itu hanyalah lakonan semata-mata,, semua kena tipu. Macam tengok wresling jugalah. Bariya-iya pukul dusyum dusyum tapi hanya lakonan semata-mata,,,,,

    ReplyDelete
  172. Awt x buboh buang dya... Tatah jea jantan ank haram tuhh.., brapa bnyak owng yg ada kt situ..., yg bini tuhh pon bodo.., da ada laki galakk na cri yg laen...
    Manusia mcm nyehh x layak idop.., idop klu islam kt IC ja baek x payak..!!!!

    ReplyDelete
  173. korang kutuk ke, korang belasah ke atau korang nak buat apa pun ke lantak korangla nak wat apepon.. bagi saye,semua ini asalnye daripda ajaran agama islam.

    ReplyDelete
  174. persatuan wanita bela nasib isteri ini.
    adakah persatuan ingin membela perempuan ini.
    adakah perempuan macam ini harus dibela
    entah2 pengerusi persatuan wanita pun sama macam clip ini.

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Sini: