Wednesday, March 3, 2010

Dengarnya... Rahsia Mimi ONE langsing



Mimi

TERKEJUT Cik Normah melihat bentuk badan terbaru vokalis One Nation Emcees, Mimi yang hadir ke sidang media ketiga Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2009 baru-baru ini. Bukan main sekeping, Cik Normah tengok bentuk badan Mimi.

Teman sepejabat Cik Normah sempat bertanyakan apa rahsia Mimi. Menurut Mimi, selama lapan bulan, dia banyak meluangkan waktu terluang membuat senaman di gimnasium. Patut pun, Cik Normah tengok Mimi makin cantik. Baguslah, Cik Normah puji mereka yang mementingkan kecantikan sebagaimana Cik Normah.

Menariknya semangat Mimi ke gimnasium disertai teman rapat yang juga anggota One Nation Emcees. Siapa lagi, Jojoelah. Kiranya mereka sama-sama memberi semangat bukan dalam soal peribadi, sebaliknya hal yang membabitkan kesihatan.


Selain itu, Cik Normah tengok Noorkhiriah yang selamat melahirkan anak sulungnya juga sudah kembali kurus. Bukan senang sebenarnya nak kurus balik lepas bersalin. Semuanya perlu disertakan dengan usaha jitu. Tak mahu hangat-hangat tahi ayam.


Teman sepejabat Cik Normah yang melahirkan anak sulung juga sudah kembali ke bentuk badan asal yang boleh Cik Normah kategorikan sebagai comel. Tapi sewaktu, dia mula datang kerja memang nampak kurus. Macam-macamlah ubat diet yang dibelinya. Namun Cik Normah harap, jangan ubat itu disimpan sampai boleh buka farmasi.

Lagi satu, kalau nak kurus, Cik Normah nasihatkan supaya jenguk saja pusat kecantikan sehenti La Sense, Slimming Sanctuary yang juga penaja Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2009, kerana di situ semuanya ada untuk mencantikkan diri.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: