Wednesday, June 17, 2009

Tidak kisah ciuman berkuman


KATY
PERRY


KATY PERRY dilaporkan tidak takut terhadap risiko berhadapan dengan kuman yang boleh dijangkiti daripada perbuatan bercium dengan orang yang tidak dikenali.

Penyanyi lagu I Kisses a Girl yang selalu mencium peminat perempuannya pada setiap persembahan konsert menegaskan, "Setiap kali membuat persembahan konsert, saya akan memilih seorang peminat perempuan untuk mencium mulutnya."

Tambahnya: "Saya telah mencium kira-kira 50 peminat perempuan dan saya tak kisah langsung dengan risiko jangkitan kuman."

Namun, penyanyi berusia 24 tahun itu mengakui lebih senang tidak menghebohkan mengenai perkara-perkara negatif yang pernah dilakukannya.

"Saya tidak boleh menceritakan tentang perkara-perkara buruk yang pernah saya lakukan selama ini. Lebih elok menyimpannya dalam diari rahsia sendiri," ujarnya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: